Bezorgen

  • Bestelt u op werkdagen vóór 16.00 uur dan hebben wij het streven om uw bestelling dezelfde dag te verzenden. Uw bestelling kunt u dan binnen 1 a 2 werkdagen verwachten door PostNL

  • PostNL levert niet op maandag

  • Wij leveren alles uit voorraad. Mocht het artikel of de aantallen door een onbekende reden toch niet voorradig zijn dan informeren wij u hierover dezelfde dag per e-mail en dan zal de leveringsduur gemiddeld tussen 2 tot 5 werkdagen zijn


Een artikel retourneren

  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@guitarras.nl
    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en in originele verpakking retour ontvangen is.

  • Let op dat u bij het geretourneerde artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.

  • De door u gemaakte verzendkosten bij de order en bij het retourneren, worden alleen vergoed in het geval van ruilen of het retourneren van een involledig/beschadigd artikel.


Defect artikel

  • Guitarras geeft haar klanten 3 maanden garantie op alle aangekochte artikelen

  • Als een artikel defect is dient u een mail te sturen naar info@guitarras.nl

  • In overleg met ons kan het defecte artikel geretourneerd worden en zullen we u een nieuw exemplaar toezenden, repareren of krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug, als het defecte artikel in goede staat en originele verpakking bij ons is binnen gekomen. Let op dat u bij het artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat

  • Indien het defect aan het artikel te wijten is aan val-, stoot- of waterschade, oneigenlijk gebruik of het defect binnen de te verwachten periode bij normaal gebruik van het artikel ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging

  • We bekijken dan het defect en stellen een offerte op voor het repareren van het artikel. U kunt dan bepalen of u akkoord gaat met deze offerte en het artikel wilt laten repareren of dat u afziet van verdere afhandeling. Indien u afziet van verdere afhandeling kunt u het artikel terug krijgen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening


Geen producten gevonden voor deze selectie.