Bezorgen
- Bestelt u op werkdagen vóór 16.00 uur dan hebben wij het streven om uw bestelling dezelfde dag te verzenden. Uw bestelling kunt u dan binnen 1 a 2 werkdagen verwachten door PostNL
- PostNL levert niet op maandag
- Wij leveren alles uit voorraad. Mocht het artikel of de aantallen door een onbekende reden toch niet voorradig zijn dan informeren wij u hierover dezelfde dag per e-mail en dan zal de leveringsduur gemiddeld tussen 2 tot 5 werkdagen zijn
Een artikel retourneren
- U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@guitarras.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en in originele verpakking retour ontvangen is. Let op dat u bij het geretourneerde artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.
- De door u gemaakte verzendkosten bij de order en bij het retourneren, worden alleen vergoed in het geval van ruilen of het retourneren van een involledig/beschadigd artikel.
Defect artikel
- Guitarras geeft haar klanten 3 maanden garantie op alle aangekochte artikelen
- Als een artikel defect is dient u een mail te sturen naar info@guitarras.nl
- In overleg met ons kan het defecte artikel geretourneerd worden en zullen we u een nieuw exemplaar toezenden, repareren of krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug, als het defecte artikel in goede staat en originele verpakking bij ons is binnen gekomen. Let op dat u bij het artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat
- Indien het defect aan het artikel te wijten is aan val-, stoot- of waterschade, oneigenlijk gebruik of het defect binnen de te verwachten periode bij normaal gebruik van het artikel ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging
- We bekijken dan het defect en stellen een offerte op voor het repareren van het artikel. U kunt dan bepalen of u akkoord gaat met deze offerte en het artikel wilt laten repareren of dat u afziet van verdere afhandeling. Indien u afziet van verdere afhandeling kunt u het artikel terug krijgen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening